måndag 19 maj 2014

80. Värme

Sommaren har kommit med besked till de Låga Länderna. 24 grader i dag och det ska bli ännu varmare i morgon (och sedan kommer säkert åskan, men det ska vi inte oroa oss för nu...)

Trädgårdens alla blommor fullkomligt bländar med sin prakt. Min favoritros på pergolan (jag har fem olika) är vackrare än någonsin.

Och jag fick hjälp av sonen att få ned vilstolen från garagets vind. Som inte är bara en vilstol utan också en skrivstol. Jag älskar att sitta med datorn i den, och den är givetvis placerad i skuggan.
Jag är inte typen som steker i solen, däremot älskar jag värme (ideal värme är för mig när man kan sitta i skuggan och skriva utan att frysa!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

NaNoWriMo Dag 9

 Hur går det för alla NaNoWriMo:are där ute? Min start har varit seg. Jag lyckades inte med min stategi att skriva mycket de första dagarna,...