onsdag 12 oktober 2011

Manusinskick

Jag skickar in manus för fullt! Både via post och mail. Till åtta förlag, sedan får det vara stopp.
Kanske får jag respons som jag kan använda mig av innan jag skickar till fler förlag. Kanske. Man kan ju alltid hoppas.
Mest hoppas jag givetvis att något förlag ska nappa.

I mina bästa stunder tycker jag att jag har skrivit en vasst och komprimerat följebrev och en rasande bra manus.
I mina sämsta stunder... Äsch, det pratar vi inte om nu.
Visst ska man fira när man lyckas skilja sig från sitt alster och överlämna det till någon annan?


1 kommentar:

  1. Vad kul du fått i väg dem. Jag håller tummarna för positivsa nyheter/ Londonlife

    SvaraRadera

NaNoWriMo Dag 9

 Hur går det för alla NaNoWriMo:are där ute? Min start har varit seg. Jag lyckades inte med min stategi att skriva mycket de första dagarna,...