onsdag 23 juni 2010

Undrens tid är inte förbi

Jag drabbades av hjärnsläpp för en drygt vecka sedan.
Tror ni inte att jag sitter och redigerar mitt gamla manus?

Jag som trodde att jag aldrig skulle läsa mitt gamla manus igen. Ville inte ens ta i det med tång.
Men en refusering för några månader sedan har legat och malt i mig, och till slut klack det till; varför inte försöka göra några små ändringar, i enlighet med de tips jag fick i refuseringen.
Jag har faktiskt två förlag till som jag kan skicka till, och jag kommer till Sverige snart (kan skicka via post utan att det kostar skjortan).

Egentligen vill jag hinna klart att skriva mitt råmanus till nya romanen, men jag ska nog hinna med det också.

Tagit mig vatten över huvudet? Neeej, vem kan tro något sådant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

NaNoWriMo Dag 9

 Hur går det för alla NaNoWriMo:are där ute? Min start har varit seg. Jag lyckades inte med min stategi att skriva mycket de första dagarna,...