onsdag 12 maj 2010

Skrivardag framför mig!

Pojkarna har ledigt och skeppades precis av maken till Oma (farmor). Dottern på skolan till kl 15.
Det regnar och är 10 grader ute. Behöver alltså inte ha dåligt samvete för att jag inte är ute. Jobbade i trädgården igår, så det är gjort.
Jag ska inte fira min födelsedag i morgon, bara med en liten tårta och den är snart bakad, så någon storstädning är inte nödvändig.

Vaknade dessutom med en ny scen till min roman i huvudet.

Så det får bli en skrivardag!
-------------------------------------

Ps.

Som ni ser har jag lagt in annonser på bloggen. Egentligen gillar jag inte annonser, de stör helhetsbilden, men jag säljer min själ lite.
Målet är att få in lite pengar till mitt skrivande.
Så klicka på för att hjälpa mig ekonomiskt!

2 kommentarer:

NaNoWriMo Dag 9

 Hur går det för alla NaNoWriMo:are där ute? Min start har varit seg. Jag lyckades inte med min stategi att skriva mycket de första dagarna,...