onsdag 31 mars 2010

Liten Londonkavalkad



Lite bilder från skrivarkursen i London:


Utsikt från min skrivarlya påNorfolk Square, Paddington

Kurslokalen The Theatre Bar ovanpå puben The Victoria

Stäng av mobilerna och fram med datorn! 
Eva och Maria

Mingel. Nisse (från deckarkursen), Lennart och Johanna

Kristin och Frida

Frida och jag själv

Fröken Roman och Magister Mord (Ann Ljungberg och Hans-Olov Öberg), medan Magister Mord ännu levde.

Johanna och Frida lunchar med pubens mystiske stamgäst

Och så gick jag ut för att leta miljöer till min roman. Bor kanske min hjälte här, i exklusiva Chelsea?

Kanske rentav på Paradise Walk



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

NaNoWriMo Dag 9

 Hur går det för alla NaNoWriMo:are där ute? Min start har varit seg. Jag lyckades inte med min stategi att skriva mycket de första dagarna,...