onsdag 3 juni 2009

Digitala manusinskick del II

Efter att ha riktat mina mail fick jag bättre resultat. Och fick till och med igång en liten klimatsmartdiskussion med en redaktör.
Men Bonniers har inte sagt ett knäpp. Trots att jag mailade till personen som enligt uppgift ansvarar för inskickade manus. Dåligt tycker jag. De gamla dinosaurierna rör sig långsamt.
Med andra ord: Bonniers ska jag inte skicka mitt manus till. Punkt.

Nu får ni hålla tummarna för mig veckorna och månaderna framöver. Hoppas att någon nappar.

----------

Ps. Känner hittills bara till två förlag som öppet anger på sina hemsidor att de tar emot manus via mail: Kalla Kulor och Lind & Co. Det finns säkert fler, i alla fall bland de mindre förlagen, men visst är det konstigt i denna digitala tidsålder.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

NaNoWriMo Dag 9

 Hur går det för alla NaNoWriMo:are där ute? Min start har varit seg. Jag lyckades inte med min stategi att skriva mycket de första dagarna,...