fredag 20 mars 2009

Vem läser denna blogg?

Jag vet att jag har en skara trogna läsare. Men ni är ganska anonyma, kommenterar sällan.

Det skulle vara kul och ni visade livstecken och talade om varför ni läser Bokskrivardagbok.
Lite feedback skulle vara kul.

För övrigt har jag tagit en titt på Kvarnsten om Halsen för första gången på över tre månader.
Skitläskigt, men samtidigt ganska kul.
Jag satt ute i trädgården, med en kopp kaffe, i solen, utan jacka. Våren i detta land kommer ungefär en månad tidigare än Göteborg.
Och jag inser att vintern är en utmärkt tid att skriva, våren och sommaren ska man korrläsa och renskriva. Ute.


2 kommentarer:

  1. Jag brukar titta in här lite då och då :)
    Det blir ju lite beroendeframkallande... man vill ju veta hur det kommer att gå...

    SvaraRadera
  2. Hej, Joachim.
    Det är kul när bloggen blir beroendeframkallande för någon.

    SvaraRadera

NaNoWriMo Dag 9

 Hur går det för alla NaNoWriMo:are där ute? Min start har varit seg. Jag lyckades inte med min stategi att skriva mycket de första dagarna,...