måndag 16 mars 2009

Rotar i skrivbordslådan

Hittade det. Manuset till Kvarnsten om Halsen alltså.

Nej, så långt borta var det inte. Nu ska jag printa ut det och läsa om det. 
Jag har inte tittat på det sedan slutet av november.

Lite läskigt är det, jag vågar knappt läsa.
Vet vad jag måste ta i tu med, men vet inte om jag klarar av det.
Jag hoppas att drygt tre månaders skiljsmässa ska kasta ljus över vissa svagheter.

För de invigda:
Jag har fått grönt ljus från min siste (senaste, menar jag...) läsare/försökskanin. Han tyckte det var "riktigt bra", och det känns ju skönt att veta.

Men som sagt, jag måste ta tag i en del saker.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

NaNoWriMo Dag 9

 Hur går det för alla NaNoWriMo:are där ute? Min start har varit seg. Jag lyckades inte med min stategi att skriva mycket de första dagarna,...