måndag 2 mars 2009

Högproduktiv dag...

... om jag får säga det själv.
Efter en blandad helg, trevlig (besök av vänner som numera bor i Köpenhamn), och frustrerade (skällde på maken av olika anledningar), så verkar ventilerna ha släppt ut lite av frustationsövertrycket och bidragit till en bra måndag.

Jag har hunnit handla, bli medlem på den lokala gymet (inte dåligt, jag är stolt över mig själv!), tvätta 3 maskiner (eller var det 4?), debatterat på bloggar om i fall Rob Bell var felciterad eller inte (han är en kul amerikansk pastor, om ni inte visste redan), skrivit 2 kapitel till När allt jag vill, fått berget av ren tvätt att förlora toppen (åtminstone!), lagat en köttfärssås som var jättegod (massor av vitlök...), cyklat i vårsolen...
Nu är jag trött. Men har idéer till När allt jag vill som pockar på uppmärksamhet. Måste skriva.

Jag får inte så många röster i BokSM, men emellanåt droppar positiva kommentarer in och det är värmande. Ger mig en kick framåt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

NaNoWriMo Dag 9

 Hur går det för alla NaNoWriMo:are där ute? Min start har varit seg. Jag lyckades inte med min stategi att skriva mycket de första dagarna,...