lördag 15 november 2008

Vänsterprasslar på Kapitel 1

Mja, inte riktigt vänsterprassel, jag behövde ta en paus från manuset (nästan färdigt!) och beslutade mig för att lägga ut en gammal novell på Kapitel 1, Ola Lauritzsons och Piratförlagets digitala publiceringssajt. För övrigt blev Kapitel 1 en stor succé från och med dag ett. Många upplagda alster. Men är det så många som läser? 
Besöksräknare typ Youtube på varje inlägg kommer nog snart.

Långnovellen Elefantkurvan (tidigare kallad African Queen) var något jag skrev under väldigt kort tid, under en våldsam inspirationsvåg, och lade ut på min skrivarblogg. Fick en del positiva kommentarer (läs mer här).

Nu är det upp till er, Bokskrivardagbokläsare, att läsa och förhoppningsvis komma med kommentarer.

Till Kapitel 1 och Elefantkurvan, klicka på bilden. (Två kapitel ligger utlagda, de två sista kommer inom några dagar.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

NaNoWriMo Dag 9

 Hur går det för alla NaNoWriMo:are där ute? Min start har varit seg. Jag lyckades inte med min stategi att skriva mycket de första dagarna,...