fredag 16 maj 2008

Ännu vecka har gått...

...och jag har inte skrivit en rad. I alla fall inte rad på det avsnitt jag borde ägna mig åt.
Det snurrar för mycket runtomkring mig nu. Jag ligger efter. Men det är klart, jag ska inte klaga, jag har ägnat mig åt saker som är ganska trevliga.
Legat vid utomhusbadet med ungarna, planerat i trädgården, firat födelsedag. Läst lite Kerstin Ekman (vid badet). Nu har det blivit dåligt väder, och jag har en ursäkt att sitta inne. Och har en ursäkt att ta hand om strykningen.

Nu måste jag komma igång. Jag måste klara av det i berättelsen jag tycker är svårast, nämligen spänningsmomentet där i mitten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

NaNoWriMo Dag 9

 Hur går det för alla NaNoWriMo:are där ute? Min start har varit seg. Jag lyckades inte med min stategi att skriva mycket de första dagarna,...